Een rustige dag - Reisverslag uit La Rothière, Frankrijk van Frank Mannens - WaarBenJij.nu Een rustige dag - Reisverslag uit La Rothière, Frankrijk van Frank Mannens - WaarBenJij.nu

Een rustige dag

Blijf op de hoogte en volg Frank

06 Mei 2015 | Frankrijk, La Rothière

15 km voornamelijk door bos. Zonnetje. We zijn rustig opgestaan en kwamen hier al om 12.30 aan. De hele middag lezen en schrijven. Geen meter te veel gelopen.

Om nog even terug te komen op de andouilette: mijn ervaring met alcohol is dat de lust stijgt maar de potentie daalt. Ik had gister genoeg wijn op voor lust. Toch was er niets mis met de potentie. Moeten de aardse smaken van de andouilette geweest zijn. Leve de andouilette. Ik kan hem aanbevelen.

Bon camino

  • 06 Mei 2015 - 18:19

    Dineke:

    Tja, wat zal ik hier eens op zeggen....
    Detail: er werd eerst wel om toestemming gevraagd alvorens dit te publiceren. :)
    Een pelgrim blijft een mens, die de geneugten van het leven niet schuwt.


    Nog even over de tocht vandaag. Over hoe verschillend onze reacties zijn als we een dorp binnenkomen. Frank roept uit: 'Ah, er is een pizzeria!' Ik zeg: 'Hm, kijk ns wat een mooie kerk.' Aarde en hemel in één gezelschap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, La Rothière

Santiago deel 2

Opnieuw lopen met mijn lief

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2015

Travelpod

13 Mei 2015

Over Dineke

12 Mei 2015

Het goede leven

11 Mei 2015

Een lege geest

10 Mei 2015

De pianiste
Frank

Actief sinds 16 Juli 2011
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 44433

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 30 April 2015

Santiago deel 2

11 Juli 2014 - 11 Juli 2014

Santiago deel 1

18 Juli 2011 - 10 September 2011

Rome

Landen bezocht: