Een rustige dag - Reisverslag uit La Rothière, Frankrijk van Frank Mannens - WaarBenJij.nu Een rustige dag - Reisverslag uit La Rothière, Frankrijk van Frank Mannens - WaarBenJij.nu

Een rustige dag

Blijf op de hoogte en volg Frank

06 Mei 2015 | Frankrijk, La Rothière

15 km voornamelijk door bos. Zonnetje. We zijn rustig opgestaan en kwamen hier al om 12.30 aan. De hele middag lezen en schrijven. Geen meter te veel gelopen.

Om nog even terug te komen op de andouilette: mijn ervaring met alcohol is dat de lust stijgt maar de potentie daalt. Ik had gister genoeg wijn op voor lust. Toch was er niets mis met de potentie. Moeten de aardse smaken van de andouilette geweest zijn. Leve de andouilette. Ik kan hem aanbevelen.

Bon camino

• 06 Mei 2015 - 18:19

Dineke:

Tja, wat zal ik hier eens op zeggen....
    Detail: er werd eerst wel om toestemming gevraagd alvorens dit te publiceren. :)
    Een pelgrim blijft een mens, die de geneugten van het leven niet schuwt.

Nog even over de tocht vandaag. Over hoe verschillend onze reacties zijn als we een dorp binnenkomen. Frank roept uit: 'Ah, er is een pizzeria!' Ik zeg: 'Hm, kijk ns wat een mooie kerk.' Aarde en hemel in één gezelschap.