Kleurloos - Reisverslag uit Spoleto, Italië van Frank Mannens - WaarBenJij.nu Kleurloos - Reisverslag uit Spoleto, Italië van Frank Mannens - WaarBenJij.nu

Kleurloos

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

16 Augustus 2011 | Italië, Spoleto

De meeste dagen heb ik het gevoel dat ik moet kiezen wat ik schrijf, maar eergister was een dag waarop ik geen inspiratie had. Zo'n kleurloze etappe. Weinig foto's ook. De etappe was volkomen vlak door een dal, redelijk dicht bevolkt. Het voordeel is dat ik twee keer heb kunnen stoppen in een bar voor capachino. Het nadeel is dat er bijzonder weinig schaduw is en heel veel asfalt. Uiteindelijk heb ik 28 km gelopen in 6,5 uur. Toen ik mijn voeten uit die kistjes haalde deden ze verschrikkelijk zeer. Ik vermoed dat het te maken had met de warmte.

Wat ik me nog kan herinneren van het lopen is dat ik veel muziek heb gedraaid, terwijl ik de laatste dagen meestal in de stilte loop. En wat ik me ook nog herinner was dat ik een tijdje gedanst heb en een lijstje probeerde te maken van dingen die me raakten de afgelopen dagen. In de top stonden een paar kinderogen die me recht aankeken en een mevrouw die ik onderweg groette en die een "bon giorno" eruit gooide alsof het de eerste en de laatste en mooiste dag van het leven was. Dat was dus niet kleurloos.

Pace e bene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Spoleto

Rome

Pace e bene

Recente Reisverslagen:

07 September 2011

Voltooiing

29 Augustus 2011

Aankomen

28 Augustus 2011

Het eind in zicht

27 Augustus 2011

Zien

26 Augustus 2011

Dankbaarheid
Frank

Actief sinds 16 Juli 2011
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 44419

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 30 April 2015

Santiago deel 2

11 Juli 2014 - 11 Juli 2014

Santiago deel 1

18 Juli 2011 - 10 September 2011

Rome

Landen bezocht: