Voltooiing - Reisverslag uit Rome, Italië van Frank Mannens - WaarBenJij.nu Voltooiing - Reisverslag uit Rome, Italië van Frank Mannens - WaarBenJij.nu

Voltooiing

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

07 September 2011 | Italië, Rome

Voltooien, een mooi woord. Heeft voor mij de associatie met een tooi, een kroon op een activiteit zetten om het vol, rond te maken. Afronden, de puntjes op de i zetten, de laatste blog.

Vorige week een paar rustige dagen op de camping. Dinsdag met klaus-peter naar Frascatti geweest, een dorp 10 km van Rome af, daar picknick gehad met vlees, brood, kaas, druiven en wijn met uitzicht op Rome. Dat was een mooi afscheid. Vorige week donderdag naar de Sint Pieter geweest, mijn testimonium opgehaald met alle stempels als bewijs. Dat bleek relatief eenvoudig, maar onverwacht emotioneel: ik was opgelucht, blij, kreeg lood in mijn benen: het zat erop. Dat was de afronding. Pelgrim af, vakantie begonnen.

Vorige week vrijdag de grote dag: Dineke mijn lief kwam. Een bijzonder heftig weerzien, het was zalig om haar weer in mijn armen te hebben. Onbeschrijflijk. Sjonge, dan merk je wat een lange tijd je elkaar niet gezien hebt.

's middags is de baard eraf gegaan. En de dagen daarna zijn we als touristen Rome gaan bezichtigen. Inmiddels hebben we al aardig wat gezien, ik zal een paar foto's erbij doen voor de sfeer.

Dan rest me nog alle volgers te bedanken voor het lezen en voor de reacties. Het was fijn om iedere dag wat terug te lezen van jullie. Voor de laatste keer op deze plek:

Pace e bene
Vrede en alle goeds toegewenst vanuit Rome, Frank en Dineke

  • 07 September 2011 - 17:21

    Geert-Jan:

    Hoi Frank, ik heb genoten van je verslagen. Ik keek er iedere keer naar uit. Inspirerend. Veel groeten.

  • 07 September 2011 - 21:05

    Pushpa:

    Ik heb ook genoten van je verslagen Frank, en ik ben ook erg benieuwd wat de uitwerking van deze pelgrimstocht zal zijn, ik wens je alvast sterkte met het terug keren naar het thuisfront en het integreren van alles....ik verheug me erop je weer te zien!!

    Liefs

  • 08 September 2011 - 10:34

    Ellen:

    Dankbaar en blij dat ik deze reis heb mee mogen beleven in je verhalen en foto's. Soms verwonderd over mezelf over de impact die je belevenissen bij mij opriepen. Tot volgende week, dan beginnen we weer een nieuwe reis!
    Lieve groet, Ellen

  • 08 September 2011 - 15:45

    Caren:

    Ben je al thuis?!

  • 13 September 2011 - 20:38

    Klaus-Peter:

    ...schön, so ohne Bart... Liebe Grüße aus dem kühlen Deutschland. Ich wünsche Dir, dass Du lange zehren kannst von dem anstrengenden weg nach Rom und zu Dir. Eine gelingende Zeit - Pace e Bene, der Klaus-Peter

  • 14 November 2012 - 14:20

    Stijn Van Dongen:

    hi Frank, ik zou graag contact met je willen opnemen. Hartelijke groet, Stijn

  • 14 November 2012 - 14:46

    Frank:

    Stein: fmannens@gmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Rome

Pace e bene

Recente Reisverslagen:

07 September 2011

Voltooiing

29 Augustus 2011

Aankomen

28 Augustus 2011

Het eind in zicht

27 Augustus 2011

Zien

26 Augustus 2011

Dankbaarheid
Frank

Actief sinds 16 Juli 2011
Verslag gelezen: 1925
Totaal aantal bezoekers 44397

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 30 April 2015

Santiago deel 2

11 Juli 2014 - 11 Juli 2014

Santiago deel 1

18 Juli 2011 - 10 September 2011

Rome

Landen bezocht: