Goeiemorgen - Reisverslag uit Rome, Italië van Frank Mannens - WaarBenJij.nu Goeiemorgen - Reisverslag uit Rome, Italië van Frank Mannens - WaarBenJij.nu

Goeiemorgen

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

05 Augustus 2011 | Italië, Rome

Het lopen is werkelijk heel verslavend. Vanmorgen om 5 uur op om de zon op te zien komen. Tas inpakken, mediteren, koffie uit een automaat, kwart voor 6 was ik onderweg. En het was heerlijk. Heerlijk stil. Heerlijk koel. Mooi licht en langzaam werd het steeds lichter. 3 reeën gezien, wel foto's genomen, maar op de iPhone kan ik ze toch niet goed zien. Thuis maar eens kijken of ik het kan uitvergroten.

Vrijwel in een ruk doorgelopen, geen echt steile stukken, toch 600 meter gestegen. Na 6,5 uur kwam ik op plaats van bestemming, rond 12 uur.  Het hele dorp bestaat uit een refugio (de eerste die ik zie, ik enige gast), een groot scouting huis (waar ze nu liedjes aan het zingen zijn) en een bar aan een doorgaande weg waar ik koffie en brood kan krijgen. En dat is het dan. Een beetje bizar.

Een rustige dag, de e-reader doet het sinds 3 dagen weer, dus daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt.

Het begint al wel routine te worden, en af en toe duikt dan ook de volgende demon op, die van verveling en ongeduld. Nog niet sterk herkenbaar, dus heb hem nog niet aangesproken. Maar ik voel dat hij op de loer ligt, komt nog wel.

Pace e bene

  • 05 Augustus 2011 - 21:54

    Caren:

    Vanaf hier is het wel lachen met jouw ervaring over verveling en ongeduld door routine. Je schrijft zoveel boeiends dat ik het me verveling bijna niet kan voorstellen. Nou herken ik wel dat ik met een slaapkop routine heerlijk vind. Maar in mijn werk bijv graag veel afwisseling en uitdaging zoek. Ik ben benieuwd naar het vervolg van je ervaring. Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Rome

Pace e bene

Recente Reisverslagen:

07 September 2011

Voltooiing

29 Augustus 2011

Aankomen

28 Augustus 2011

Het eind in zicht

27 Augustus 2011

Zien

26 Augustus 2011

Dankbaarheid
Frank

Actief sinds 16 Juli 2011
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 44456

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 30 April 2015

Santiago deel 2

11 Juli 2014 - 11 Juli 2014

Santiago deel 1

18 Juli 2011 - 10 September 2011

Rome

Landen bezocht: