Het begin vernieuwen - Reisverslag uit Châlons-en-Champagne, Frankrijk van Frank Mannens - WaarBenJij.nu Het begin vernieuwen - Reisverslag uit Châlons-en-Champagne, Frankrijk van Frank Mannens - WaarBenJij.nu

Het begin vernieuwen

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

01 Mei 2015 | Frankrijk, Châlons-en-Champagne

Beter voorbereid dan vorig jaar, zo denken we. De 20 km zit nu goed in de benen. Vanmorgen naar station in Bommel gelopen, trein genomen. Vanaf het moment dat we koffie hadden op het station in Bommel, begon de vakantie. Er was niets meer voor te bereiden. Alles was gedaan. Werk bij NXP afgesloten, huis opgeruimd, mailbox bijgewerkt, het hoofd kon leeg worden. We begonnen. Een graad of 10 in Nederland, maar wel een zonnetje.

De reis verliep voorspoedig. Om 15.00 waren we in Chalons-en-champagne. Om 15.15 zaten we op onze gereserveerd
Veerde kamer. Het is hier iets kouder. Het voelt in elk geval kouder, geen zonnetje, beetje motregen. Voor morgen is iets warmer en droog voorspeld. Kamer voor morgen gereserveerd. 24 km, toch een aardig stukkie voer de eerste dag. Overmorgen 15 km, ff bijkomen. En nu zitten we ons dus te vervelen :)

Het is hier uigestorven. 1 mei. Waarschijnlijk vieren ze hier de dag van de arbeid. Zo dadelijk maar eens een rondje lopen door het park. Terrasje zoeken. Geschikte eettent zoeken die open is. Tsja. Erg druk dus. Zo gaat dat vaak met een begin. Je leeft ergens lang naar toe. En voordat je het weet is het begin al voorbij. Hoe vaak komt het nog voor dat je stil staat bij een begin? Hoe vaak ben je bewust van een begin? Meestal is iets allang begonnen voordat je er erg in hebt. Gelukkig kun je steeds weer opnieuw beginnen en daarmee het begin vernieuwen.

Bon camino

• 01 Mei 2015 - 17:19

Annemiek:

Jullie zijn begonnen!!!

Weg, op reis, op pad, gegaan, onderweg.
    Bon Camino!!

• 01 Mei 2015 - 20:59

Caren:

Haha, waar zal ik eens beginnen? O, ik ben al begonnen. Goeie reis samen en ga lekker digitaal meelopen.
    Dikke kus van je zus

• 03 Mei 2015 - 12:45

Jackie:

Leuke foto van mama.

Kus voor allebei!
    xx

• 18 Mei 2015 - 12:32

Els:

Lieve Frank, ik miste je op 9 mei en hoorde dat jullie onderweg zijn! Volg graag jullie ervaringen!
    veel groeten voor jullie, Els