Rustdag - Reisverslag uit Sansepolcro, Italië van Frank Mannens - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Sansepolcro, Italië van Frank Mannens - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

03 Augustus 2011 | Italië, Sansepolcro

Dineke mijn lief
Het is heerlijk om verliefd te zijn
Het is pijnlijk om gescheiden te zijn

Vandaag denk ik veel aan je
Je kuifje om door de war te maken
Je middeltje om vast te houden

Ik kies ervoor om te gaan
Jij kunt niet mee
Dat is anders

Beiden hebben we iets om mee om te gaan
Beiden ontmoeten we demonen
En toch is het anders

Ik probeer de dagen niet af te tellen
En dag voor dag te leven
En toch kijk ik naar je uit

Vandaag heb ik een kaars voor je aangestoken
De Maddalena kerk was dicht
Het werd de Maria kerk, het altaar voor de godin

Ik zit aan de formaggio misto en de wijn
100 meter verder klinkt de jazz galmend door de straten
Ik wou dat je hier was

Ik mis je
Ik hou van je
Je maakt mijn hart warm

  • 03 Augustus 2011 - 19:00

    Dineke:

    Na een dag waarin de goden weer eens streden om het hardst,
    is dit een lied vanuit het hart.

    Ver weg
    en toch zo
    dichtbij.

    Verzet en
    aanvaarding
    de strijd die gestreden wordt.
    Zij wil
    gestreden worden
    uit liefde.

    Vragen en
    antwoorden
    kennen allebei een plaats.

    Lieve Frank,
    ga je weg, geniet, kijk rond,
    ontmoet jezelf en de ander,
    neem je herinneringen mee
    in je hart.

    Ik mis je,
    Dineke


  • 05 Augustus 2011 - 08:10

    Theo:

    Ha die Frank,
    Sinds een paar dagen volgen wij je ook. Mooie reisverslagen, boeiend om te zien hoe jouw tocht verloopt en wat jou bezig houdt. Soms lees ik overeenkomsten en uiteraard ook veel verschillen.
    Fysiek is het een hele inspanning, zeker met deze temperaturen, gelukkig drink je veel. Blijf lekker doorlopen, jouw lijf redt het wel.
    En jullie laatste schrijfsels over elkaar missen is ontroerend om te lezen!!

    Groet

    Theo en Annetta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Sansepolcro

Rome

Pace e bene

Recente Reisverslagen:

07 September 2011

Voltooiing

29 Augustus 2011

Aankomen

28 Augustus 2011

Het eind in zicht

27 Augustus 2011

Zien

26 Augustus 2011

Dankbaarheid
Frank

Actief sinds 16 Juli 2011
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 44404

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 30 April 2015

Santiago deel 2

11 Juli 2014 - 11 Juli 2014

Santiago deel 1

18 Juli 2011 - 10 September 2011

Rome

Landen bezocht: