Evaluatie - Reisverslag uit Châlons-en-Champagne, Frankrijk van Frank Mannens - WaarBenJij.nu Evaluatie - Reisverslag uit Châlons-en-Champagne, Frankrijk van Frank Mannens - WaarBenJij.nu

Evaluatie

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

08 Augustus 2014 | Frankrijk, Châlons-en-Champagne

Onze laatste loopdag deze vakantie. Morgen met trein naar huis. Nog een pittig stuk van 26 km. Gelukkig vlak. Vrijwel de hele rit weer langs een rivier die eruit ziet als een kanaal. Dat uitzicht hebben we veel gehad, en we vinden het saai. Voor de snelheid is het meestal wel prima, afhankelijk van de kwaliteit van het pad.

Om de saaiheid te vullen, begonnen we met een evaluatie. Dat hebben we maar liefst 4 uur volgehouden, zodat hier zelfs geen plasts is voor een samenvatting. Beste aankomst, beste etaspe, wat hebben we het beste gedaan, wat nemen we mee volgend jaar, wat is nog niet gezegd, etc. Het leverde aardig wat discussie op, en ook weer nieuwe leermomenten ter plekke.

Wat voor mij vooral is blijven hangen is hoe intensief we met elkaar zijn omgegaan en hoe goed dat ging. Veel plezier, maar ook onze moeilijke momenten. En daar konden we elkaar ook vinden. De relatie heeft zich zeker versterkt. Daar moeten we toch wel weer een jaar mee vooruit kunnen. Nou ja, op zijn minst een dag of zo. Die treinreis naar huis zal ook nog wel zijn uitdagingen meebrengen. De tgv zat vol overdag. We lomen pas rond 00.00 in zatbommel aan en lopen dan nog van station naar huis. Een waardige afsluiting, vind ik.

Bon camino

• 09 Augustus 2014 - 09:17

Caren:

Dat klinkt als een bijzonder mooi samen zijn. Nu nog lekker nagenieten en ik hoop tot snel. Kus