Familie - Reisverslag uit Hierges, Frankrijk van Frank Mannens - WaarBenJij.nu Familie - Reisverslag uit Hierges, Frankrijk van Frank Mannens - WaarBenJij.nu

Familie

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

29 Juli 2014 | Frankrijk, Hierges

De chambre rudimentaire viel alleszins mee. Het was inderdaad een twijfelaar van ik denk 1.10 breed. Het behang was oubollig bloemetjesbehang, de aankleding was nog oubolliger met engeltjes. En we sliepen boven een café/terras waar s'avonds nog lang muziek gemaakt werd. Maar voor de rest viel het alleen maar mee. Er was wel elektriciteit, en een grote badkamer met zowaar een wasmachine die we konden gebruiken. Dus voor een dag hebben we weer fris geroken. De kamer was veel luxer als we verwacht hadden, Dus we hebben de hele dag het idee gehad dat er een vergissing gemaakt was en dat we nog uit de kamer gejaagd zouden worden. Maar ook dat viel mee. St Jacobus heeft weer goed voor ons gezorgd.

S'avonds kreeg ik een foto van Loes en Tim opgestuurd. Tim logeert bij ons in huis en Loes is op bezoek. Samen aan de bolknak. Ze zien er gelukkig uit. Dat maakt me blij.
Zus Caren is jarig, die heb ik even gebeld. En morgen is Willeke jarig. Ook even sms-en.

Zo is thuis heel levend en dichtbij vandaag terwijl we steeds verder weggaan. Het roept opnieuw de vraag op waar thuis is. Bij mijn eindpresentatie heeft Annemieke iets verteld over wat ik nog kan leren. Het enige woord dat daarvan is blijven hangen, is "thuis". Waar voel ik me thuis? Waar wil ik me thuisvoelen? het zijn steeds terugkerende vragen. Ik voel me in elk bij mijn familie thuis.

Bon camino

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Hierges

Santiago deel 1

Ieder jaar een maand lopen met mijn lief

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2014

Evaluatie

08 Augustus 2014

Betekenis

05 Augustus 2014

Reims rustdag 2

05 Augustus 2014

Reims rustdag 1

05 Augustus 2014

Eind in zicht
Frank

Actief sinds 16 Juli 2011
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 44274

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 30 April 2015

Santiago deel 2

11 Juli 2014 - 11 Juli 2014

Santiago deel 1

18 Juli 2011 - 10 September 2011

Rome

Landen bezocht: